Cam toata lumea implicata cumva in online sau in publicitate te sfatuieste inca de la inceput sa ai mare grija la titlu. Titlul, face toti banii, la propiu si la figurat. Daca vrei detalii, va sfatuiesc sa intrati pe infrasunete.eu si sa cautati David Ogilvy, gasiti acolo info. As da cu mare drag link, dar prefer sa nu, ca sa nu ma „cert” cu google.
Revenind la idee… se da articolul de aici, din Ziarul Financiar. Interesant articol dar…. mie mi se pare wrong. Ce e wrong? Faptul ca daca te iei strict dupa titlul, intelegi ca din cauza naturii nu se construiesc autostrazi in Romania.
Daca stai si mai si citesti articolul… se explica in articol ca de fapt nu natura e de vina ci constructorii si autoritatile. E ok, intelegi ideea pana la urma. Insa titlul, care ar fi trebuit sa fie steaua calauzitoare in acest articol, este de fapt un meteorit.
Asta pentru ca duce cititorul pe alte drumuri, ca un macaz. Daca titlul nu se pupa cu continutul, mie mi se pare ca lasa o impresie foarte, foarte proasta si e normal sa fie asa. Pur si simplu vorbim despre o inducere in eroare, voita sau nu. Pentru cazul de fata nu mi se pare ca e ceva intentionat ci pur si simplu o neatentie, dar neatentia asta se vede din pacate.
Sursa imagine: pixabay.com