Conceptul de hypermarket a fost inventat in Romania!

Salutare. Daca titlul v-a atras cumva atentia si ati intrat pe site, este atunci momentul sa-mi cer scuze. N-am facut eu vreo analiza stiintifica in acest sens, afirmatia se bazaza pe propiile observatii. Este deci un sfert de studiu, asta in cel mai bun caz. 
 
 
 
In fine, articolul are la baza o discutie de pe la job, in care discutam despre magazine si ce gasesti prin ele. Nu mai stiu exact cum a venit vorba si ce mi-a atras atentia dar fara sa vreau am facut o paralela cu magazinele de care-mi aduceam eu aminte de cand eram mic.


Vorbesc de magazinele de la tara, la oras era alta treaba. Cred ca fiecare sat avea un astfel de magazin, de stat, care era de toate pentru toti. Imi aduc aminte cum pe un spatiu de vreo zece-cincisprezece metri patrati erau inghesuite tot felul de produse. Incepeau de la dreapta la stanga si gaseai de toate acolo. Aveai zahar, faina, tigari, alcool, mezeluri, branzeturi, dulciuri, lacate, becuri, chibrite, cuie, suruburi, piulite si etc. Iti puteai cumpara la propiu salam si chiloti din fix acelasi loc si nu fac misto. 

 
Nu vreau sa ma gandesc daca erau respectate normele sanitare cu privire la depozitare, procesare etc. Sper doar ca n-a murit nimeni din cauza asta. 

Revenim in zilele noastre, vi se pare ca s-a schimbat ceva? Mie nu. Da, nu mai avem acel magazin de cativa metri unde gaseai doar un tip de produse. Da, acum gasesti un raft intreg doar cu sortimente de malai, de acord. Principiul este insa acelasi, in oricare hypermarket ai merge, iti poti face aprovizionarea full si la fel ca pe vremuri, poti cumpara orice produs… n-ai nevoie, dintr-un singur loc, fara sa fie nevoie sa mai mergi in alta parte. 
 
In concluzie, declar ca ar trebui sa primim dividende de la marile corporatii pentru inventarea conceptului de hypermarket.
 
Sursa: pexels.com 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *